Senatus PopulusQue Romanus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw lid: T-One

Ga naar beneden

Nieuw lid: T-One Empty Nieuw lid: T-One

Bericht  T-One zo jun 19, 2011 6:29 am

Ave!

Ik ben T-One (IRL: Twan) uit Dordrecht, ben 16 jaar en zit in de vierde (dalijk vijfde:)) van het plaatselijk Gymnasium.
Net als Claudius ben ik een enorme fan van geschiedenis en Klassieke Culturele Vorming.
Ik houd van sport (veldhockey, baseball, rugby, wintersporten en wielrennen zijn mijn favoriete).
Ik speel piano, drums en verdien een beetje bij als Dj.. Zelf ben ik enorm fan van hiphop muziek en heb zelfs wat bekende vrienden, haha.

Ik ben zeer ervaren in dit spel, heb het van mijn tiende tot veertiende gedaan en ben nu na een lange pauze begonnen. Ik hou niet zo erg van gamen, maar het diplomatische aspect van Travian heeft mij altijd al geboeid en ik moet tijdens het huiswerken wat te doen hebben, niet waar?

Mijn hoogste ranking is ooit met het account twannielol (destijds verwijderd) de negende plek in de wereld geweest.

Ik wens jullie veel plezier toe en hoop grootse triomfen met jullie te gaan voeren.

Overigens, ben ik aanvallend ingesteld dus ik zal met jullie voorop in de strijd gaan, met echte Romeinse moed!

We zijn nu nog klein, maar als we de grotere aan durven te pakken, komen we er wel!

'Sono Pazzi Questi Romani' ('Rare jongens, die Romeinen')...
Dat zal maar we verslaan ze wel!

Groeten,
T-one
T-One
T-One
Senator
Senator

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum